söndag 15 november 2009

back

Efter några veckors bortfall från umgänget så skulle gårdagen bjuda på en ljuv kväll i maffiga flickors sällskap (och man).
Träffade Polski med familj på dan och vinlunchade på Soho. Shippan kom förbi och vi kollade Jimmy Choo på h&m, blev ett tjusigt halsband för shimpansens del och inget för min fjäderlätta plånka.
Till kvälls så mötte jag och mattan upp flickorna för ett gäng flaskor rött i le villages källare där rymanski investerat i ngn slags vinsfackshistoria. Det mölades ostar och prövades dialekter. Jag tror min blev pitemål tyvärr.

Hur har jag haft det borta då? Alldeles underbart. Sverige är europas rövhål den här årstiden. Nov-mars är som att all tillstymmelse till serrotonin i kroppen tar siesta och återvänder när vertikalregnperioden är över.
Allt var bäst.

Men det är baskemig bra hemma med!

1 kommentar: