tisdag 11 maj 2010

Mycket nu


Skoltrött, men har ju fått ett jobb också vilket är mycket roligt men sjukt förvirrande. Försöker koncentrera mig på att få tag på levarntörer men slinker hela tiden in på hyra lägenhet i Sardinien av någon anledning. Det bli nog det om jag får någon vecka ledigt i sommar. Jag och Mantan. I det här lilla krypinnet.
I går startade mitt sista år i 20-års åldern. Kändes inte så annorlunda men startade denna dagen med 5 km i slottis så någon slags panik börjar väl krypa sig på. I morgon åker jag till systern i falkenberg för en familjehelg med ridning och rödtjut för att sedan fira "pansar" Sara på lördag som inte alls är direkt 20 längre.

1 kommentar:

  1. Nice med Sardinien! Jag var där för några år sedan, jag bodde i tält, lagade mat på triangakök i regnet och frilufsade mot min vilja varje dag... det var hemskt! Men det var sjukt vackert! Tror att du och Mantan gör smartare val angående logi, middag och aktivitet så det blir nog en underbar semester!

    SvaraRadera