tisdag 4 december 2007

Bye bye balls

Nu rycker kisseron aka ronnies kulor. Han e sjukt könsmogenstinslig och vi samarbetar ungefär två
2h/dygn. I går tvättade jag mitt duntäcke som han hade pissat på. Renbäddad och go lägger jag mig för att sova de få timmar jag får innan jag går upp 05:30 till jobbet. Det firar kattjäkeln med att pissa på täcket 1 ggn och en gång på min arm. 04:30 fick jag så snällt stiga upp och tvaga mig själv samt duntäcket i badkaret. Jag var så arg att jag tänkte genomföra en egen kastrering med en väldigt slö smörkniv samt en dammsugare. Tur att han e söt annars hade jag nog gjort slag i saken.
På lucia ryker dom. Mamma betalar. Jag kanske ska spara kulorna, trä dem på den tråd och ge henne i julklapp, så sparar jag pengar.

Jag måste göra ngt åt min boendesituation. jag går så jävla minus varje månad. Denna månad lön 12000. Räkningar 11200. Jag vill ju köpa en massa till alla jag tycker om. Jag vill kunna ge adler pengar för caymanresan och en massa annat hon vill ha. Jag vill ge Julia dyra praliner och amaronevin. Jag vill ge min kille ngt fint. Jag vill ge mig själv ngt fint. Jag vill slippa köpa eldorado kattmat till nisse o ronnie. Jag vill köpa fina presenter till mina syskonbarn så jag blir favoritmoster. Fin 30 årspresent åt softlan. Alla vill jag ge grejer.
Jaja. jag har ju Iaf hälsan i behåll. Thank god 4 influensavaccin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar