lördag 24 maj 2008

Polska rivieran


Det måste bli en Polenturné i år igen. Hallå, wizzair kör ToR till Gdansk för typ 300 pix.Jag behöver min årliga dos av heltäckningsmattor, färglösa kokta piroger och otrevliga taxichaufförer. Förra året bodde jag med Körven och Julia. Det var fantastiskt. På Willa Karat II bodde vi. Vi fick inte plats på det lite finare hotellet där alla de andra bodde så vi fick avnjuta detta öststatsparadis i stället. När jag en natt kom hem på fyllan så frågade jag i receptionen vad som hade hänt med Willa karat I men då fick jag bara en axelryckning och något gurglande som lät som typ djjööö tillbaka. Säkert något suspekt. om ni behöver ett nydligt boende i Sopot så kika in på deras hemsida www.willakarat.pl
I år kanske det blir kärlekssemester, undrar om de har ngn suit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar