måndag 6 juli 2009

jag prövar igen

Saker jag har gjort sen sist

*Sagt upp mig
*Kommit in på skola
*Bråkat på spårvagn(det var en man med krokignäsa ursprung som kommenterade att mina bröst syntes igenom klänningen och tyckte att jag skulle skyla mig, då sa jag till honom att skyla sin gigantiska näsa. Jag blev arg. jag är INTE rasist. Bara bh-lös.
*Sagt att jag ska fixa ordning altanen men inte gjort ett jävla skit
*Välkomnat shippan hem
*Vart på koster men hästarna
*Dansat Lambada(försökte i alla fall)
*Vart i Dalarna hos föräldrarna och tittat på min minskande mamma -13kg
*Märkt att två personer inom vården i ett hem =aldrig ses
*Planerat bröllop
*Velat göra päls av mina husdjur
*Uppfinna ngt bra till draknästet som gör mig rik...jätte rik
*Ätit bästa middagen ala max 5 rätters
*Älskat oss= alla jag är "vi" med.

Tack mina för att ni gör mitt liv så roligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar