torsdag 24 januari 2008

Ang. nattens giftermål

Drömde att jag och M gifte oss i natt. Det var inte så lyckat. En tant i garderoben sa att jag var ful i håret. Det såg flygit ut sa hon och sprayade det. Jag tyckte själv att jag var jättefin men alla sa att de trodde att jag skulle vara mycket raffigare. Såg lite väl snäll ut sa någon annan. Alla pratade högt under vigseln noch när jag skulle säga min löften så hördes jag inte. Alla var jättestöriga. Vi hade önskat oss pengar till resa men alla köpte fula, onödiga saker. Bara min morbror Mats gav oss 600:-.
Sen fick jag 17000:- av David som han fått av en gammal klasskompis. Tack D(fast han vägrade komma på vigseln). Den andra juni var det. Lite tidigt kan jag tycka. Hoppas jag kan hålla uppe allas förväntan under nästa bröllop. Och ja, jag lovar att vara raffigare.

Nu bor jag och katterna i Olskroken och det känns sjukt bra. I går när jag kom hem efter en sjuk dag på jobbet med endast en varmakoppen i magen sa hade han lagat middag. Köpt leksaker till katterna och kattgräs. Bytt i kattlådan fastän det är mitt jobb. Fan va han e bra.
Jag mår sannerligen fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar