måndag 28 januari 2008

More than happy, I am satisfied!

Haft en grym helg trots sinnessjuk stress. I fredags efter att jag själv höll på att få stroke typ tre ggr, I af en och annan TIA-attack togstädat ur min lägenhet(tydligen inte tillräckligt) köat på systemet 1 timme samt inhandlat svindyra ostar som var goda så sågs jag och tjejerna i Lauras snyggemorsas killes lägenhet. Där var hans garderob ungefär som min linnélägenhet. Badrummet som ett mindre land i afrika samt köket som hela västragötaland. Sinnessjukt kul hade jag. Det disskuterades sex, död och dasades till Lionel Richie. All nite long....
Senare pointades vi in på push. Där kände jag mig som en tant. Som en snygg tant men dock tant. Sen ramlade jag hem full till min kille.
Lördagen var grym med. Jag och killen min. Jag var lite småbakis, han klipptes sen promnerade vi. Till Elite. Där vi bodde en natt. Åt massor, skrattade massor och det frossades i allt livets goda. Vi höll oss ifrån både pay-TV och mini baren. Finns det något bättre än kärskratt?

På fredag åker vi till Hofors. Jag och han.

Nä nu måste jag träffa Julia. Sofie måste få barn. Och jag ska aldrig börja en mening med och igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar