måndag 21 april 2008

Mina glansdagar är över

Vid snart 27 års ålder så har jag insett detta. Vet inte om det är på gott eller ont. Kanske både och. Ingenting är så lätt som man trodde. Man kan inte väga 50 kg hela livet och äta pizza varje dag och festa 5 dagar i veckan utan att bli spritfet. Förmodligen för att det är meningen att man ska växa upp lite. Var ute och hade en fantastisk kväll i fredags men jag var helt slutkörd efter. En sån kväll som man hade 75% av veckans dagar innan.
Eller är det bara en känsla som intar en när man träffat mannen i sitt liv? Nu är det dags liksom. Nu vill jag ha ett sånt där stenhus som vi tittade på i lördags och kanske till och med familj och så... jo men visst. Herregud! Det är sant. Nu vill jag ha middagar med dyrt vin inte shotrace på Trankan. Kvalitet. Jag har valt vänner och känner att det räcker med de fina jag har. Behöver inga fler. Jag har valt kille. Behöver ingen annan. Jag är nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar