onsdag 21 januari 2009

Måste hålla nyårslöftet

Jag flyttar ju nästa vecka som sagt. Det ska bli ljuvligt men jag hatar verkligen själva fenomenet flytt. Utan att lägga för mycket psykologiska värderingar i det så hänger det väl ihop med trygghet och känna att det här är mitt hem och här ska jag bo. Har man då som jag flyttat 12 på de 10 år jag bott här så är det svårt att känna den känslan. Jag stressar upp mig för allt, har konstant magont och är elak. Vill bara få det gjort.
Jag och Love hade som nyårslöfte att vara mer positiva vilken han tar väldigt bra och jag lite sämre. Hur som helst så snackade vi om det här igår när jag låg i soffan och kved av stressmagkatarr. När det känns som man har frätande syra i hela torson. Vilket det typ är. Så efter att ha vaknat varje dag i veckor med att känna stress så vaknade jag idag och kände... Ja inte direkt jätte sprudlande men iaf inte stressad. Så satte jag på denna och då blev jag glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar