måndag 26 januari 2009

Wicked love?


kollade just in blondinbellas blogg för typ 2a gången någonsin. Favoritlåten är tydligen wicked love med Chris Isak. Om han inte släppt nytt så antar jag att det är wicked game hon menar. Och den är ju bra. Appropå Chris Isak så kollar jag hela min Twin Peaks box för typ 10e gången. Denna gång är det lite extra ljuvligt då Mattan aldrig sett det. Hade TP funnits på riktigt så hade jag flyttat dit, damn va snyggt allt är.
Har vart en ganska soft helg. Kjelle var här från sthlm så det blev några glas med honom på fredagen efter en middag på barsidan med tjejerna och martin. Lördagen var jag uppe tidigt och träffade Jocke för att tömma ut de sista grejerna han hade hos mig. Vi pratade till och med om att jag är redo att skaffa familj med Mattan och han var glad för min skull. På kvällen var jag och mattan och lars o kollade in filmen som Kjelle klippt på filmfestivalen. En grym dokumentär om Ebbe Carlsson- Ebbe the movie, gå och se! Sen en ljuvlig middag på Merlot och några drinkar med tjejerna på Locatelli. När pengarna var slut och skoskaven påträngade så åkte vi hem och åt mängder smågodis och drack hof tills jag somnade på soffan framför TP.
Nu jobba

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar