måndag 2 mars 2009

Damn

I fredgas var vi på gökboet och utförde någon slags femkamp som var hysteriskt rolig men fan va min kropp är arg på mig efter detta. Det var allt från human bowling till sumobrottning som jag var tvungen att vinna. Jag hetsade mig själv 2 min på eltjuren i wct byxor för att vinna samt sträkte både fram och baksida av halsen i någon slags bungyrun. På det har jag jobbat hela helgen, fått mens med hysterisk mensverk. Tre finnar stora som en mindre norrländsk ort har okuperat min fejja. En på kinden, en på hakan och man kan väl säga att hela min näsa är en blålila svulst. Jag har baddat hela fejset med tandkräm och teetreeoil hela dagen så nu börjar andningsvägarna svullna igen, ögonen rinner och katterna vill inte vara i närheten av mig. Vart otrevlig mot Mattias och sovit hela dagen för hela min kropp pulserar av träningsvärk, mensvärk och inåtväxande finnar. Trots detta så tänkte jag på sofies tips gå ner till beyond retro och kolla bröllopsklänning. Ingen kommer förstå varför någon vill gifta sig med mig idag.

1 kommentar:

  1. Men snygga brillor i alla fall...

    / Les logopedos

    SvaraRadera