lördag 7 mars 2009

Ska äta onyttigt och dricka nyttigt

I går blev det tydligen lite fest märker jag. Spontanfylla med vänner jag saknat. Först skulle jag vara trevlig mot min blivande så jag bjöd honom på en solning på meddo och lagade helstekt rostbiff. Sen blev jag lite ledsen för jag fick för mig att jag inte hade några vänner kvar och jag precis när jag är påväg att lämna in helt så börjar mobilen gå varm. De fanns trots allt. Lasse kom förbi sen kom Maggan från norge och Familjen Sahlgren. Det dracks punkisar och kedjeröktes. Sen gick vi och tittade på tonåringar och stekare på lotus och drack whiskyshot på whiskyshots. Därefter en sväng på någon konstig klubb på puster som var gördålig. Därifrån ett litet pittstopp på Chris kontor för lite rödtjut, fotboll och några matcher av "hänga gubbe" för att slutligen hamna på någon svartklubb där medelåldern var typ 10 år yngre än mig och 20 år yngre än christoffer. Vi dansade till Håkan med tjejer som verkar tycka att han redan e retro och mackan tog bara av sig på överkroppen denna gång. Sen var han borta så då fick vi lulla hemåt med hans jacka och en blivande man som gick som han hade tandläkartossor på en hockeyrink och bara pratade burgare. Det var en fin kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar