söndag 15 mars 2009

Spårvagnsbeef

I fredagskväll på väg hem från jobbet runt tio på kvällen så är vagnen somvanligt smockad med psykopater vilket jag självklart hamnar brevid den mest obehagliga. Först tror jag att han pratar och skriker till sig själv eller sina inre demoner eller nåt när jag ser att han pratar i headset. Vilket som. Han skrek och luktade typ flödderfylla. Liksom sött och sprit på en och samma gång. I af så skriker han något fruktansvärt på den här stackars människans i andra ända och jag börjar pussla ihop att de vart på samma ställe, sedan har han dratt för de börja bråka om något. Något fruktansvärt tror jag för det sparkas och frustas och stirras. Tills han fullkomligt exploderar på människan i andra ändan vilket jag tror är en stackars kvinna. -Men vafan är du helt jävla sjuk i huvudet din jävla idiot jävel du kan ju bara inte säga... Att Magnus Samuelsson är bättre än Elling? Okej han e bra för sin viktklass men ändå....ditt jävla pucko....
Jaja, det lider på 2010 talet och vi har ett vanligt Lets Dance bråk, det har man nuförtiden. Det där med att ena sockan alltid försvinner i tvätten och de bråken är förbi. Nu bråkar vi om Lets Dance och såna där andra viktiga/världsliga saker.

Igår var det middag med svärisarna. Det var mysigt sen nåra drinkar med Adler o mims mfl. Fint är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar