måndag 20 april 2009

Bekännelser

Saker jag skäms över

1. Deckarna:
Jag her en pervesion för deckare. Gärna råa mord på barn eller skolflickor eller en peverterad präst som dödar småpojkar. Jag blir besviken om det visar sig att offret dvs den döde visar sig att den inte blivit sexual assaulted. Det är lite sjukt men det gör det hela lite mer spännade och en sinnessjuk befrielse uppstår när de sätter dit den jäveln.

2. Låren:
För ungefär 10 kg sedan så var jag ihop med en kille som bodde ett tag i NY. När han kom hem så sa han att en på hans jobb hade sett kort på mig och tyckte jag var fin men hade feta lår. Detta var alltså när jag vägde ca 50 pinaler. Sedan dess kan jag knappt gå förbi en spegel eller någonting som reflekterar höft/lår partiet på mig själv. Jag och Adler har försökt intalat oss att det är sjukt svenskt med breda höfter och plattröv men poletten trillar liksom inte ner. Jag hatar dem.

3. Mina naglar, tå som finger:
Manikyr/pedikyr. Visst är det gött när någon annan fixar till dem men jag tycker bara att det är sinnesjukt tråkigt att greja med en jävla nagelbit i timmar.

4. Katthår
Jag märker att varenda människa som vart i mitt hem har ett tjock lager av vitt katthår när de går från mig. Oftast säger jag inget. Det är för tungt och min dammsugare är värdelös trots att jag ofta "dammsuger" så kör jag nog mest bara omkring dammet i lägenheten.

Amen

2 kommentarer:

  1. vafan du har ju inte tjocka lår. den där nyc-killen har ju ingen finess.

    SvaraRadera
  2. jag älskar dina ben. det vet du ju...

    SvaraRadera