måndag 6 april 2009

Det blir alltid värre framåt natten


Helgen blev ganska bra ändå trots att det varken blev Prag, Köpenhamn eller finlandskryss. Firade Maffis 35årsdag istället. Vi blir fan inte yngre alltså. Jag kan inte ens festa som en 20åring längre. Tydligen. Åkte hem halv två då jag kände mig trött och som om jag fått nog av allt utklädningstrams och den 30e ölen inte smakade så gott. Men kul hade jag. Vaknade i en stentvättad Jeansskjorta i XXL som luktade lite surt och en halv kebab bredvid sängen. Vitlökssås hade jag valt tydligen för det luktade vampyrslakteri i hela sovrummet.
På fredag åker jag och min blivande make hem till Hofors. Torro har lovat Langos och jag hoppas på en Singstarpsykos i vanlig tappning. 3 dagar ledigt det var inte igår.

1 kommentar:

  1. Ni är välkomna.Du vet väl att Man vet att man är från Hofors när:
    Ens barn går i samma klass som sina halvsyskon (samma pappa olika mammor)
    Man har en kullager klocka från SKF
    Tycker det är exotiskt med en obruten Absolut Vodka flaska
    Köper aktivt kol på Prix

    SvaraRadera