måndag 17 september 2007

Bye bye roomie

I morgon flyttar Sandra tillbaka till cayman. Vilket inte bara blir tomt utan också sinnessjukt fattigt så om någon känner för att flytta in i mitt vardagsrum så är det bara att trilla förbi. Jag har en sur och en dampig katt som kommer hålla dig vaken hela nätterna. Jag hatar att diska men är annars lite sjukligt plockig med allt annat. Jag kommer trilla hem ganska sent några kvällar i veckan så du slipper träffa mig så mycket och ofta vara ganska sur eftersom jag aldrig hår råd att köpa mat. Sen kan det hända att jag kommer gnälla om hur ont jag har i ryggen efter jobbet eller att sur för att någon patient har kastat sin nerbajsade blöja på mig.


Annars så är jag en ganska trevlig och glad...jag kallas ju inte för Joy utan anledning!

Välkommen

2 kommentarer:

  1. Du är så söt!! Ett alternativ... Jo skiter i inneboende, du flyttar in, Cissi och lille Arthur hyr din lägenhet och Cissi hyr ut sin... Puss gumman, hoppas vi ses nästa gång jag e hemma!!

    SvaraRadera
  2. eller du flyttar in till adl och jag och c hyr din lgh och vi blir grannar!

    hjälp, snart blir vi utslängda från studentlyan! =(

    puss kuss

    SvaraRadera