söndag 30 september 2007

Åsså kom söndagen

Var hos M igår. Blir väldigt glad av honom. Väldigt lik mig, fast bra...
Nu har mamma med skaffat facebook så nu får man vakta sin tunga vad man skriver.

Det här programmet alltså, ensam unga mamma söker. Bara namnet får mig att få ångest. Spyan sitter i halsen på mig när jag tittar på det. Ahhh hon får Årjäng. Ja dör,måste byta kanal...
Så...
Jo efter M idag så gick jag hem til min kära kusin. Vi kollade på Percy tårar, har glömt hur underbart de va. När Henrik Aka Fugelsang får en Rymdjärp i ansiktet. Den e viktlös men kladdigheten från såsen är konstant i rymden.
Sen bjöd hon mig på middag på andralång. Hon e fin min kusin.

Jag känner mig väldigt glad om dagen. Alla runt omkring mig e så bra.
rttttttttt5rt, oj nu gick Ronnie på tangentbordet. Dags att gosa med honom lite.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar