måndag 3 september 2007

Ekologmorsor

I kön på Netto såg jag...eller framförallt hörde henne. Barnet som var gulligt o lespade ville ha pringleschips fick en utskällning på ömsom skånska och ömsom amerikanska hur hemskt barnets pappa var som har gett honom sån skit under helgen med fadern. But dont you understand they are Frystorkade....och innehåller glykamater. -Hur fan kan människan ge dig glykamater...han är ju överkänslig själv! Barnet fick en banan och gick iväg en sväng och kom senare tillbaka med en på OLW....de här då -e de osså Fjystojkade? Jävla hippiemorsa tänkte jag och vill bara ge baranet chipspåsdjävlen, dels för att reta upp henne ännu mer och dels för att jag skulle få komma fram och betala någon gång. Själv köpte idioten en gul paprika och knaprade på.

Jaja, jag e lite känslig idag. Ett år i någonslags bergochdalbana börjar ta ut sin rätt. Jag gör ingenting åt det heller så jag får skylla mig själv.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar