tisdag 8 juli 2008

4 dagar kvar

Sen är det semester. Det var 1,5 år sen sist. Jag ska bli brun, gå på loppisar, bibba, vara på folks lantställen, åka på charter, vara kär och skratta. Min mormor har mutat mig med 50-tals porslin som jag själv måste hämta i Sundsvall. Hon har även slängt till en Bo Fajans golvvas om Mattias friar som förlovningspresent. Det ska bli mysigt. Sist jag var där så hade jag sår på knäna, lekte häst, drack saft och åt mandelkubb hela dagarna i hammocken. Det var typ 20 år sedan men det är väl ungefär samma som man e nu.
Jag har vart lite jobbig i det sista. Det är mycket för att jag har känt mig kärtjock och vart pank, men nu ska jag göra allt för att va härlig igen. Sippar på en proteindrink och lyssnar på Ring a Dong. Det är en Holländsk schlager från -75 som Sofie har fått mig att gilla och den gör en gööör glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar