fredag 4 juli 2008

tvådagars


Man är ju inte direkt purung längre så visst ömmar det i mina lemmar efter dessa dagar. Igår firades det att Shippan var på besök. Jag tror att jag räknade till att vi insöp oss 8 flaskor vin, om några extra inte försvann i dimman men för övrigt så hade jag en sinnessjukt trevlig kväll. Det skrattades och biktades om vartannat. Vad lärde jag mig då? Jo bland annat att livet fungerar bra med bara en pungkula och fick uppleva att vårt gäng var det som såg minst bajnödiga ut på hela hamngatan. Idag känns arbetet inte helt safe. jag svettas, är bakis, har mensvärk. Just nu gömmer jag mig framför datorn i ett halvhemligt rum och försöker hitta den finaste clipart bilden.
i augusti ska jag och min bättre hälft på charter. Det blir hans första. herre min gud i havet va kul vi ska ha och va mycket vi ska dansa. Hoppas turkarna gillar Diana med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar