torsdag 17 juli 2008

Han den där Adam....

Min semester började i lördags. Den startade med besök hos min vän Laura i deras nyköpta hus. Det var brudigt som det bara kan bli. Det pratades om allt från från kön till tuttar och diverse skönhetsingrepp. Laura som således är från Polen har en fantastiskt vacker mor. Tydligen hade hon vart i Spanien för ett tag sedan och vart på middag hos någon fancypancy som tydligen som hon uttryckte det kände han Adam. Vilken Adam undrade Laura? Men hallå Laura han diktatorn, den dumma sade mamman. ...som är död. jaja, Sadam såklart. Hur som helst en underbar afton som slutatde med vodkashots på Push. Nu har jag sovit i typ tre dygn och vågade mig ut på stade igår igen med David. Efter att ha gått omkring och semester bibbat hemma halva dagen så blev jag ordentligt i gasen och smet någongång runt ett tror jag. Jag är en dålig festprisse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar