måndag 26 november 2007

J+M=SANT

Japp. Då har man pojkvän. Konstigt ord detdär. Kille kanske man säger..
Man blir ju tvungen att bestämma sig när folk börjar fråga. Vi gick på stan idag. Vi var offentliga för engångsskull. Det kom ngn tjej som han tränat en gång i tiden. Hon pratade och pratade. Jag minns inte vad hon hette, bara att efternamnet lät som Hora någonting. Hon hälsade och jag stod tyst och förundrad över att hon pratade så mycket. Sen frågade hon honom om jag jag var flickvännen i princip. Det blev konstigt och han sa först ja, sen ...eller? Och jag sa ngnting om att det är svårt det där.... Vi åkte hem till honom och jag förhörde honom på saker (alltså skolsaker) som jag inte fattade ngnting av. Det e det som e skönt med honom. Han e sån man kan prata med hela tiden men också lika gärna vara tyst utan att det spelar ngn roll. Jag fick en jättefin tekanna. Upsala/ekeby. Då kände jag att honom vill man ha som kille. Jag åkte hem och la mig som "in a relationship" på facebook. Det gjorde han med. Facebook is the shit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar