måndag 5 november 2007

Post-PMS

Här ska det spelas in ngn slags film i morgon. Just nu är jag sjukt irriterad på dem för de låter mycket i mitt vardagsrum. De är många och det låter som det möbleras om. Jag har PMS och vill att de ska gå. Och så vill jag att Mattan ska komma tillbaka och krama mig lite.
Jag gillar inte att vara irriterad. Det passar inte min person. Lite halvsur och sarkastisk e bra men irriterad känns inte jag. Nu frågades det om jag hade om jag hade någon filt att hänga för fönstret. Jag svarade att Ronny har pissat på den. Vilket e sant. Han pissar på precis allt nu. Herregud jag har verkligen vaknat på fel sida. Upp och ner typ.

Igår:

Mattan kom.
Korvstroganoff är det ett ord eller korv med stroganoff undrade han. Och om stroganoffen isf var riset. Jag svarade att det förmodligen bara är ett annat ord för gryta. Typ ungerskt eller något. Biffstroganoff då?
Sen var det dethär med blekinge. Eller folk från blekinge. Är deras DNA-pool grundare? Zodiac var Ok, snygg miljö men lite lång. Sen var fortsättningen på den svenska trollrysaren inte så bra så vi somnade till ngt slags ubåts program ist. Tycker om att somna där.

Nu måste jag googla det här med stroganoffen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar