lördag 29 mars 2008

Hyper modern

Det är han min kille. Enligt honom själv i försvar när jag lite skämtsamt sa att han var gammalmodig häromdagen. Men det är ju just det jag gillar med honom. Vilka andra killar bär sin flickvän till sängen när hon somnat på soffan? Får såna härliga minnen från när man somnat på skinnsoffan när mamma och pappa hade fest hemma när man var liten. Man hörde bara ljudet av halvfulla människor och klirret från de frostade grogglasen från ittala. Huden klibbade fast vi skinnet så det liksom lät ett klistrande ljud när pappa skulle bära in en till sängen. Han luktade lite öl men på ett mysigt vis. Jag blir alldeles varm när jag tänker på mysightesfaktorn på föräldrarfesterna. Och ännu varmare av att min fina kille gör samma sak när jag somnat på fel plats, 50 kg senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar