onsdag 5 mars 2008

Surfittan

I morse blev jag sur på M för första gången. Ledsen mer. Och kände mig ful och äcklig. Sen fick jag blomma så blev jag glad igen. Blir lite brudig när jag e bakis. Klagar och är lite sur. Inte jämt men då och då. Ibland blir jag skojbakis då är jag jätterolig att vara med.
I går var jag och Julia ut och dinerade. Vi ringde mackan och blev fulla. Han berättade om sin nya tjej med perfekta bröst. Och perfekt röv med för den delen. Hon är säkert ung också. Men kul för honom. Hotshots drack vi igår och det har åsamkat mig huvudvärk största delen av dagen. Gick en uppiggande promenad till östrakyrkogården för att hälsa på Tony, men jag hittade inte hans grav denna gången. Man kan säga att jag gick vilse. Då fick jag lite panik och gick hem. Ska gå dit i morgon igen. Jag hade köpt en blomma och allt men nu fick en annan person den. Tulipaner var det för han var från holland. Tony alltså.

Nu ska jag laga middag och vara snäll flickvän när min kille kommer från jobbet. Han vill gifta sig under vattnet nu. Jag tror han säger det för att jag har klaustrofobi och är rädd för alla vattendjur. Nonsens. Jag ska vara snygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar