fredag 31 oktober 2008

Beach 09

Afterworkade med jobbet igår. Det hade allt som en after work ska ha. Klaga över de kassa vårdlönerna, för mycket mycket arbetsuggifter och lite gammalt hederligt skitsnack. Gick sedan för matt möta Ray hos grogghaggan. Där inmundigas det trycker och lite mer skitsnack. Buffelgräsvodkan satt där den skulle så idag har jag till och med gått upp och gjort mitt träningsprogram som Mattan satt ihop så att jag inte ska klaga över hur fet jag har blivit hela tiden.
Kan tänka mig att Ray är trött på allt kärlekssnack runtomkring honom hela tiden. Alla är kära typ. Utom Adler. Men han blev iaf lite tår ögdnär jag berättade när jag vistte att mattan var den rätta.
Jag skulle ut en kväll tidigt i våras och ta en öl med mackan och Anna efter jobbet. Vi hade sjukt nice men det var typ en måndag eller nåt så alla ställen stängde tidigt så vi gick hem till makcan och drack några till och tjatade. Helt plötsligt var kl halv sju på morgonen och min mobil var urladdad. Var väl hemma runt sju och då traskade Mattan omkring som en skållad höna i lägenheten. Han hade ringt och ringt och trodde förståss att ngt hänt eftersom jag bara skulle ta "en öl". Jag förväntade mig en massa skrik ock bråk och ett hagel av uppläxningar. Istället såg jag bara hur orolig han vart. Han höll i mig hårt den natten och jag kände mig dum fast speciell. Någon bryr sig så mycket om mig. Han är den rätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar