onsdag 15 oktober 2008

Mixed

Efter en vansinnesdag på jobbet så har jag myskväll med mig själv. Jag kollar på halvdåliga svenska deckare som jag hyrt ganska dyrt. Till det så har jag myst ner mig under täcket med en dyr flaska Crianza och till det...
Fiskbullar! I och för sig i hummersås. Tillsatte även både lite kokt ägg, färska tomater och torkad dill. La upp det på ett ganska snyggt på tallriken. Så som mannerström kanske skulle ha gjort och tänkte att det här är jag i en lite nötask.
Lite av båda världar. Dyrt och billigt. Dåligt men spännande. Som att beställa en flaska black tower på Fiskekrogen till 3000kr/hummern eller gå och se scream 7 på bio. Kanske i den där dyra salen på bergakungen. Med bar och så. Nu är jag trött på att vara med mig själv. Snart kommer Mantan hem. Med godis hoppas jag. Salta och hårda till söta han.
Jag längtar efter shippshupp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar