lördag 25 oktober 2008

Huuuk

Jag är huuuk nu.
Det är jag och ronnie. Katten alltså. Han har blåskatarr och slickar sig på snoppen konstant. Jag har hjärnkatarr och slickar på godisar. Gick hem tidigare från jobber för någon slags feber gav mig huvudvärk och snurrig. När jag kom hem stod det rosor, vin och present på bordet. Vilken man jag har. Nu pendlar jag mellan surfning, korsord i sängen samt tvtittande. Konstant med godis i handen. Det är det jag gillar med sjuk. Godiset och glassen. Tog influensa vaccin i veckan. Kanske är det den som spökar eller bara att hela jag är så sjukt utmattad bara. Kortslutning.
Blev bjuden på en ljuvlig mid av Hellsingarna i tisdags. Nu är det dags att bjuda tillbaka. Sofie vill nog ha raclette. Sist vi åt det så hade vi shoppat hela dagen och skulle gå ut sen. Det slutade med att vi alla la oss i en hög och frustade efteråt. Den enda utgången blev deras promenad hem.
Jag drömmer sjukt flummiga drömmar just nu. I går natt frös jag så mycket så jag letade efter en jacuzzi i drömmen att värma mig i. Tillsist så hittade jag en. På vad jag tror var M2s uteservering. Den var görstor men när jag äntligen fått plumsat i så såg jag att jag hade vita äckliga klumpar av någon sörja på hela mig. När jag tittade lite längre bort i poolen så låg det jättestora feta ost block och flöt omkring och släppte små bitar ifrån sig titt som tätt. Såndär äcklig dansk fetaost som bara smakar grädde. Blä. Nu får jag kräkkänslor av feta. Hua.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar