söndag 2 november 2008

Hormonbomben

Brukar skryta om att jag aldrig blir bakis men igår var det fan ett helvete att vara jag. Det tjostades, gnälldes och jag krävde all uppmärksamhet(blev exempelvis avundsjuk på katten flera gånger när Mattan klappade den). Åt något så vidrigt som en kebabcalzone och uppskattade den. Det var vertikalläge i stort sett hela dagen till Barbro, Jockes och Christians mor ringde och satt på halta lottas så jag slank dit på några glas. Det äckliga var att ett glas vin var det som saknades för att bli vanlig igen. Hur som helst så var bakfyllan en betalning på en väldig rolig kväll. Jag hade skojfylla och körde alla klassiska allaballan elementen.
Pratade med skojiga dialekter, bytte huvuvudbonad med folk, slängde shottarna på golvet och pratade om livet i allmänhet med taxichaffisen som om han skulle vara intresserad.
Nu ska jag till hönö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar