söndag 16 november 2008

My kind of wonderful

Då var arbetshelgen avklarad och jag vill ha massa rödvin och sånt men tyvärr är man ju typ den enda som e på det en söndag kväll. Jag hade iofs mitt i torsdags då jag hade en mycket förvirrande men ytterst trevlig natt med Häxan, adler och polski i mastodontlägenheten a la carl larsson. Först var vi förvirrade i två timmar, jagade nycklar, gjorde inbrottsförsök och diverse innan vi upptäckte att dörren var upplåst. Sen irrades det omkring på stan, hämtade upp adler på agenturen sen ligga dubbelvikt på Adler i knät i Polskis smartcar. Vi låtsades att vi var siamesiska och att min röv växte ihop med hennes mage. Så att hon alltid skulle få bära omkring mig i en jättestor babybjörnsele på magen. Sen flanerade vi omkring i lägenheten som har en egen hiss upp till sig. Det kedjeröktes, bäljdes rödtjut av det dyra slaget och dansade till både mrmusichits samt diverse orup. De begåvade två av oss knöt sig i lagom tid medan jag och Häxan tjatade till halv sex snåret. Det var en njutning att stiga upp runt tio men det var längesedan. Jag kände mig genast lite yngre och oförståndigare. Skönt. Sedan har resten av helgen bara handlat om arbete, pussel o lite annat trams.
Nu är det jag, Lasse Holm och Kissarna som lagar canneloni macaroni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar