torsdag 18 oktober 2007

Fotbollskväll

Igår skulle jag och Julia avväpna våran kvinnlighet o kolla på fotboll. Vi tog lite vin till matlagningen, åt och sen skulle vi bara slå över lite på ett program på tv 4plus som var typ som idol fast med blivande medium. I juryn satt bl.a han Jörgen med håret från Kanal5s storsatsning - Förnimmelse av mord. Han var stenhård och skickade hem en tjock rödhårig och en tjock blond. Sen ringde någon och vi drack vin och facebookade så vi liksom missade matchen. Jag fick messa M och fråga hur det gick. Tydligen så förlorade vi med 1-1 vad det nu ska betyda. Kan man förlora en oavgjord match? Sen blev vi vinade och ringde och störade oss på våra sthlms vänner. Mest skrattade vi. Jag gjorde en Britney och gifte mig och sen skilde mig lika snabbt igen...eller morgonen efter. Med Rai gifte jag mig. Sen fylleåt vi ännu mer i sängen och däckade till någon slags gråtlåt i Julias 120säng båda två. Nu ska hon ge mig frukost. Hon e fin vän.
Sen ska jag träffa M. Ska bli sjukt nice.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar