fredag 19 oktober 2007

Han e riktigt bra den här killen som jag träffat. Man blir förbryllad, glad och lite rädd på en o samma gång. Fast vad är man rädd för? Att bjuda på för mycket av sig själv? Det gör ju jag jämt ändå. Bjuder på mig menar jag. Varför har man annars än jävla blogg? Jag e nog norra europas sämsta på att hålla hemlisar om mig själv. Jag har bara en eller kanske två.

Funderar kanske på Stockholm nästa helg. Fastän då har jag ju dubbelbokat mig igen isf. Bahh...
Jag vill bara att vi ska vara samlade igen. Det e jättetråkigt det här ju.

I går blev jag och Julia tydligen fototade av en snuskgubbe. Trodde inte de existerade längre. Du vet dem som åker efter en i bil och smygfotar en. Det kom en mamma halvspringande efter oss på ÖvreHusarg. igår och informerade oss om förföljelsen. Jag blev ändå lite glad över att det finns såna gamla klassiska snuskisar kvar.

Trevlig helg ni som inte jobbar.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar