måndag 22 oktober 2007

Titel: USK

Jag och Adler satt och tjata häromdagen om den här titelkåtheten som har vältrat sig in över, särskilt storstäderna som en jävla flodvåg. Allt handlar så sjukt mycket om utbyten hit och dit. Man presenteras knappt med namn mer utan typ vilken reklambyrå man jobbar på. Vad hände med att lära känna månniskor för att de verkar sköna? Nej ska man kunna byta så mycket grejer som möjligt. Undrar då bara också varför inte en jävlel har presenterat mig som Joy, Undersköterska? Det är kanske ingen som tänker på att det är jag som kanske ska hjälpa din pappa och gå igen efter sin Stroke eller moster efter cykelolyckan. Någon som vill byta en trevlig sjukhusvistelse mot en platta med Ayo?
Jag kanske inte tjänar så mycket men när börjar man välja vänner efterbankkonton? I så fall så har man inget att hämta hos Joy. Där ekar det på kontot.

Nu Tacos med Adler...som vi förmodligen måste panta för att ha råd att köpa och vi gillar det.

Puss

1 kommentar:

  1. Jag vet vad som hände... STHLM!! Folk är så titelkåta här... och så blir dom sjuukt provocerade av att vi göteborgare är mycket mer prestigelösa och inte bryr oss särskilt mycket. Jag och Mange funderade på om man svara "jo jag gillar att va ute med min hund, plocka svamp och laga mat" på frågan "vad gör du annars då"... annars vad?? Lyckos dom som får dig som USK säger jag bara... puss

    SvaraRadera