lördag 20 oktober 2007

Joy is trött

Jobbade till 21:30 fredag kväll. Gick hem till Adler på ett glas och skvaller. Somnade till ngn slags snuskthriller med Meg Ryan. Vaknade ca 03:30 på soffan av att Nisse stampar på min mage samtidigt som Ronny sitter fast med ena tassen i mitt täcke och med den andra tassen leker med någon slags boll med en bjällra i.(mina katter alltså) - Jävla idioter, skriker jag i vredesmod (vilket jag sedan fick lite ångest över) och tog med mig den lite snällare och tröttare katten in i sovrummet medans DAMP-katten ronny satt utanför dörren och skrek. (vid de här laget hade jag jättemycket ångest med wtf jag måste sova ibland) 05:50 ringde klockan. 06:18 gick till jobbet. Drack 4 koppar bryggkaffe. Tappade ett paket ägg på mig själv. Klämde på en varböld som konstant sprutade ut var blandat med blod i ca 30 min. Sen när jag äntligen är klar med omläggningen så blöder allt igenom och jag får göra om allt igen. Härlig början på Joys lördag.
Jag hoppas jag förtjänar lite vin i kväll som plåster på såren... (kul?)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar