måndag 29 oktober 2007

Helg

Fredag: Gick upp 05:50. Jobbade. Stressade. duschade. Min älskade mange var på besök och ringde och hetsade mig en gång i minuten. Brrr....hallå...var är du...brrr. typ så. Vi mötte upp Adler och det skulle shoppas till den lille. Jag är typ aldrig arg men jag var så sinnessjukt trött, hungrig och bara sugen på att någon skulle trolla mig snygg så jag bara gick och morrade på stan medans han den lille bara lugnt provade plagg på plagg. 9000 papp spenderande han. jag köpte ett plagg för 200 som mer såg ut som en sparkdräkt på mig än nått snyggt som jag tänkt mig. Vi skulle ha en trevlig middag och sen dricka drinkar på hotellbarer var det sagt. Vi stressslängde ihop en middag som iofs blev god men jag tror att majoriteten av oss bara vill åt yrlsa, som pappa brukar säga. Vi skulle ringa och sjunga födelsedagslåten för Anastelle som fyllde år men det slutatde att Magnus körde Summertime solo istället. Tyvärr så var just summertime det ända ordet han kunde i texten. Sen gick vi till Lokal och efter 5 flaskor bubbel, ett gäng dirtys och ca 100 st tal om hur mycket vi älskade varandra så rullade vi iväg mot Styrbord för ovanlighetens skull. Där vet jag inte riktigt vad som hände men ingen var där de borde ha vart. Dvs tillsammans. Jag gjorde som vanligt lite försök till påldans vilket inte blev någon succé. Funderade på att dra till NEF men ångrde mig. De andra drog på efterfest och jag åkte hem. Bra.
Lördags morgon bjöds det på brunch hos mig och julia o adler bestämde sig för att jag skulle börja samla på salt o pepparkar. Fick en blommbukett samt ett s&pkar i form av en åsna. Magnus kom och hade ångest. Vi försökte kolla på love story. jag grät floder, magnus pustade och de andra var neutrala. Sen tittade jag på när adler sov i min soffa. Drog hem till M som jag nu fullkomligt håller på att bli helt såld på. Chillade, kollade på hysteriskt många bra filmer, alla på en gång. Holmens på söndag där jag köpte: schäfer i porslin, brevställ med hästar, sköldpadda i porslin, askkopp med fiskar på. Tryckte sedan i mig en pizza på ca 3 min och fyllde på till film och goda vänners lag tills jag fullkomligt rullade hem och däckade kring midnatt.

Tut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar